Üdvözlünk a Napos Oldal Program oldalán

A magyarországi éttermek, cukrászdák, pékségek és egyéb vendéglátóhelyek  számára biztosítunk egy gyorsan kialakítható hatékony rendeléskezelési rendszert kiszállítási szolgáltatás bevezetéséhez.

Az aktuális helyzet rövid áttekintése

  • A koronavírus (COVID-19) nehéz helyzetbe hozta az európai turizmust és vendéglátást.
  • Az ismert információk alapján a fertőzés jelenleg felfele ívelő stádiumban van, és a Magyar Orvosi Kamara további szigorításokat javasol a helyzet kezelésére. *
  • A kötelező otthoni munkavégzés, valamint az iskolák bezárása miatt azt feltételezzük, hogy a nagyvárosokból – ami a betegség terjedésének a központja – az emberek, ha tehetik vidéken próbálják meg átvészelni ezt az időszakot.
  • Az aktuális helyzet új megoldásokat követel meg ahhoz, hogy a korábban sikeresen működő vendéglátó egységek átvészelhessék ezt az időszakot, és képesek legyenek hosszútávon fennmaradni.

A hivatalos jelentések március 23-án*

Magyarországon

0
Fertőzött
0
Gyógyult
0
Elhunyt
0
Karanténban
0
Mintavétel

A kínált megoldás a helyzet kezelésére

A partnerek számára a helyzet kezelésére egy gyorsan felállítandó rendelés
fogadási szolgáltatás bevezetésére teszünk ajánlatot, ami egy nagy lépcső lehet a
kiszállítás szolgáltatás bevezetése felé.

Miért fontos és hasznos a rendeléskezelési rendszer?

  • Ezzel a szolgáltatással a partnereink számára megteremtjük a lehetőséget arra, hogy a vendégeknek úgy tudjanak kiszállítási szolgáltatást biztosítani, hogy a nekik soha semmilyen formában nem kell érintkeznie senkivel.
  • Ezzel az a célunk, hogy támogassuk a magyarországi éttermeket, valamint segítsük azt az erőfeszítést, ami arra irányul, hogy visszaszorítsuk a betegséget, és a lehető leghamarabb helyreállítsuk az elszenvedett károkat.
  • Úgy gondoljuk, hogy a szolgáltatás bevezetésével egy mindenki számára előnyös megoldást tudunk biztosítani, ami akár hosszútávon is egy új megtérülő üzletággá nőheti ki magát.

Mit kínálunk a Napos Oldal Programban?

Felület a kínálat
megjelenítésére

Tájékoztatási felület a házhozszállítási
szolgáltatásról

Online rendelésfeladási
megoldás

Többféle fizetési megoldás

Bankkártya elfogadás
(Paylike)

Egyedi kiszállítási
díjszabás

Automatikus elektromos számlázás

Arculathoz igazítás

Adatkezelési megfelelés
(GDPR)

Mennyi idő alatt készítjük el az új rendszert?

alatt elérhető lesz számotokra az új megoldás!

  • Az új megoldást úgy alakítottuk ki, hogy a helyzet súlyosságát figyelembe véve nagyon gyorsan használatra készen átjuk számotokra.
  • Épp ezért a megrendelést követően egy emait fogtok kapni arról, hogy milyen információkra van szükségünk tőletek a rendszer bevezetéséhez.
  • Csatolunk mellé nektek egy segéddokumentumot is, hogy könnyebben átlátható legyen, mit kell elküldenetek nekünk.
  • Amint megérkeztek hozzánk ezek az információk, nekiállunk a bevezetésnek, és egy napon belül átadjuk számotokra a kész rendszert.
  • Ezt követően Facebook csoport, emailes és videós támogatásokat biztosítunk számotokra az oldal használatához.

Mennyibe kerül a rendszer kialakítása?*

  • A rendszer kialakítása 75 000 Ft-ba kerül, ami tartalmazza valamennyi fent felsorolt megoldást, és 10 étel feltöltését.
  • Minden további étel feltöltése 1 000 Ft-ba kerül.
  • A Billingo (online számlázási rendszer) előfizetési díja bruttó 12 700 Ft/év, amit a Billingonak kell kifizetni.
  • Az üzemeltetés során szintén minden további hozzáadott étel költsége 1 000 Ft, egy feltöltött étel utólagos módosítása 500 Ft.
  • Pékségeknek, cukrászdáknak és egyéb vendéglátóhelyeknek egyedi ajánlatot tudunk biztosítani.

Minta költségvetés 20 étel esetén:

Tétel Összeg
Rendszer kialakítási díj 75 000 Ft
10 db extra étel feltöltése (10*1 000 Ft) 10 000 Ft
Billingo éves előfizetési díj 12 700 Ft

ÖSSZES FELMERÜLŐ KÖLTSÉG

97 700 Ft

* A feltűntetett árak bruttó értékek, semmilyen további költséget nem számolunk fel a munka során.

Hogyan dolgozunk együtt?

Aláírjuk a szerződést a rendszer elkészítéséről

Megkapjuk a hozzáférést a tárhelyhez és az adatbázishoz

A megbeszéltek alapján feltesszük a rendszert a helyére

Elvégezzük a szükséges beállításokat ahhoz, hogy a rendszer megfelelően működjön

Megkapjuk az arculati beállításhoz szükséges anyagokat (képek, menük, pontos cégadatok)

Beállítjuk az adatkezeléshez szükséges beállításokat az oldalon

Elindítjuk a bankkártyás fizetési regisztrációt a Paylikenál

Beállítjuk a Billingo előfizetést az online számlázáshoz – ha még nincs

Tesztvásárlást csinálunk az új rendszeren, hogy minden rendben működjön

Átadjuk az új rendszert, és kiállítjuk hozzá a számlát

Átadjuk a rövid oktatási anyagot, ami a rendszer alapszintű használatához szükséges

Mi a helyzet, ha még nincs honlapod?

Két lehetőség közül választhatsz ebben az esetben. Vagy a METRO ingyenes rendszerét használhatod az éttermed bemutatásra, vagy mi alakítunk ki számodra egy teljesen egyedi megjelenésű honlapot.