Napos Oldal Program

Érintés nélküli rendelésfelvétel vidéki éttermek számára

A koronavírus európai és magyarországi terjedése nagyon rövid időn belül nagyon nehéz helyzetbe sodorta a turizmusból és vendéglátásból élőket. Nyomon követve számos étterem, szálloda, kávézó és bár tevékenységét és reakcióját, tisztán látszik, hogy komoly kihívással nézünk szembe ebben az évben.

 

A helyzet láthatóan nem fog megállni itt, várhatóan más területeken és éreztetni fogja a hatását rövid és középtávon egyaránt. Jóslatokba nem bocsátkoznék, hiszen nem vagyok szakértője a makrogazdasági folyamatoknak, viszont fontosnak érezzük, hogy megakadályozzuk a vendégálóipar teljes leállását, és segítsünk fennmaradni a jelenleg működő helyeknek.

Új szolgáltatás bevezetésére kényszerülnek a vidéki vendéglátósok

Látható tendencia a vidéki éttermeknél, hogy igyekeznek elkerülni a leépítéseket és bezárásokat, azonban ahhoz hogy továbbra is bevételt tudjanak termelni rákényszerülnek arra, hogy egy új szolgáltatást vezessenek be, méghozzá a kiszállítást.

Ennek az akadálynak a megugrásában szeretnénk segíteni, egy gyorsan felállítható, mégis hatékonyan működő rendeléskezelési rendszer bevezetésével a partnereink számára. A megoldás, amit kínálunk egy olyan összetett szolgáltatás, ami a rendelésfeladástól egészen a kiszállításig tudja támogatni az éttermek munkáját, és csökkenteni a költségeket.

Mit tartalmaz pontosan a szolgáltatás?

A szolgáltatás kialakításakor szem előtt tartottuk a partneréttermek és a vendégek igényeit is, hogy mindenki számára a legideálisabb megoldást tudjuk adni. A csomagban a következő szolgáltatásokat biztosítjuk a partnereinknek:

 

  • Felület a kínálat megjelenítésére (minden eszközre optimalizálva)
  • Tájékoztatási felület a házhozszállítási szolgáltatás bemutatásához a vendégeknek
  • Online rendelésfeladási megoldás
  • Többféle fizetési megoldás (bankkártya, PayPal és banki átutalás)
  • Egyedi kiszállítási területek és díjszabások
  • Email értesítések beérkező rendelés esetén a partnereknek és a vendégeknek egyaránt
  • Automatikus elektronikus számlázás a Billingó segítségével
  • Színvilág arculathoz igazítása
  • Jogi és tájékoztatási kötelezettségnek (GDPR) megfelelő felület létrehozása
  • Oktatási anyag biztosítása a rendszer megismeréséhez
  • Zárt Facebook csoport folyamatosan frissülő oktatási anyagokkal, és kérdezési lehetőségekkel minden partnerünknek és kollégáinak
  • Minden héten egy órás online szakértői tanácsadás a rendszer használatához

Mennyibe kerül a rendszer elkészítése?

A szolgáltatás bevezetését az első három partnerünknek teljesen ingyenes vállaljuk, nem számolunk fel munkadíjat a munkáért!

A szolgáltatás alapdíja bruttó 75 000 Ft, ami a fenti megoldásokat foglalja magába, viszont igény esetén tudunk biztosítani halasztott fizetési lehetőséget, ami két hónap haladékot biztosít minden partnerünk számára.

Ezen felül a Billingo regisztráció 12 700 Ft, ami egy éves prémium online számlázási lehetőséget biztosít. Ezt az összeget a Billingonak kell befizetni a regisztráció során.

Alap esetben 10 étel feltöltését vállaljuk a rendszerbe, a partnereinknek pedig oktatási anyagot biztosítunk ahhoz, hogy további ételeket tudjanak feltölteni a későbbiekben. Amennyiben további ételek feltöltésére is igény van, akkor az ételenként 1 000 Ft.

Mennyi idő alatt készítjük el a rendszert?

A szerződés megkötését követően akár egy napon belül is el tudjuk készíteni az új rendszert, azonban ehhez az nélkülözhetetlen, hogy megkapjunk valamennyi szükséges információt a rendszer beállításához a partnereinktől. Hogy milyen információkra van szükségünk, azt a szerződés megkötése után egy emailben fogjuk részletesen elmagyarázni.

Fontos, hogy a rendszer akár egy napon belül működésre kész lesz, viszont  a bankkártyás fizetésekkel együtt, viszont amíg a Paylike regisztráció végleges nem lesz, addig nem tudod kiutalni a beérkezett összegeket a számládra (ez pár napot vehet igénybe).

Hogyan igényelhetem meg a szolgáltatást?

Az ajánlatról részletesen a https://www.rotterart.hu/napos-oldal-program/  oldalon lehet tájékozódni, ahol közzétettük a teljes ajánlati anyagot.

Ugyanezen az oldalon lehetőséget biztosítunk a csomag megrendelésére, amit egy regisztráció keretein belül lehet megcsinálni, és ezt követően azonnal küldjük az összes szükséges dokumentumot számodra.

Ha további kérdésed van a szolgáltatással kapcsolatban keress minket bátran az etterem@rotterart.hu email címen vagy a +36-30/550-1686-os telefonszámon. Bármilyen kérdésben szívesen állunk a rendelkezésetekre.

A legjobbakat,

Zsani, Ádám, Gergő