A Rotter Art Garancia

Amikor elkezdtünk dolgozni a vállalkozáson az volt a célunk, hogy olyan szolgáltatási csomagot rakjunk össze a partnereinknek, amivel nem csak kivételes minőségű honlapot kapnak a közös munka eredményeként, hanem egy külön élménnyé akartuk tenni az egész folyamatot, amíg a weboldal készül. 

Ezt az elvárást szem előtt tartva kezdtünk el a részleteken dolgozni, és szépen lassan egy nagy csokornyi feladat bontakozott ki előttünk, amiket meg kellett oldanunk mielőtt valódi értékes szolgáltatásként tudtunk arra tekinteni, amit kínálunk.

Nem állítom azt, hogy készen vagyunk, és valószínűleg sosem leszünk teljesen kész, ami nem is baj, hiszen ha nem gondolkoznánk folyamatosan azon, hogyan tudnánk még többet adni, vagy még jobban csinálni valamit, idővel beleszürkülnénk a tömegbe. Az meg pont az ellenkezője, amiért belevágtunk ebbe az egészbe.

Így merült fel annak az ötlete, hogy szükség volna egy garanciára, amiben leírjuk minden partnerünknek és érdeklődőnknek, hogy mik azok az alapelvek és hozzáállási kérdések, amiket a munkánk során folyamatosan szem előtt tartunk.

Néhány a lenti listából szinte evidenciának tűnhet, és annak is kellene lennie, de sokszor látjuk a mai üzleti gyakorlatból, hogy ez nem mindig van így, épp ezért szántunk ezeknek is külön helyet itt.

Az etikusság garanciája

Máris egy olyan tétellel kezdünk, ami alapvetés kellene, hogy legyen mindenhol, de számunkra ez a legfontosabb hozzáállásbeli alapelv, ezért is tettük az első helyre.

Garanciát vállalunk arra, hogy a munkánk során minden esetben teljesen etikusan és nyíltan járunk el. Félreértések esetén is őszinte egyenes hozzáállással kezeljük valamennyi partnerünket és mindenkit, aki bármilyen formában érintkezik a vállalkozásunkkal.

Az egyenrangúság garanciája

Nem véletlen az, hogy mindenhol a “partner” szót használjuk és nem a “kliens” vagy az “ügyfél” kifejezéseket. Ezzel is ennek az egyenrangúságnak akarunk hangot adni.

Mindenki, akivel együtt dolgozunk, a projekt méretétől függetlenül egy egyenrangú partnerünk, akit a közös munka minden állomásánál így is kezelünk.

Középszerűség elkerülése bármi áron

Lehet, hogy tévedünk, vagy hibázunk, de középszerű munkát sose adunk ki a kezünk közül. Addig dolgozunk, amíg megtaláljuk a legjobb megoldást minden helyzetben.

Garantáljuk, hogy a munkánk során csak és kizárólag a legmagasabb szintű munkát adjuk ki a kezeink közül, semmi kevesebbel nem érjük be.

Senkit nem hagyunk magára 

Lehet, hogy véget ért a közös munka, de abban biztos lehetsz, hogyha szükséged van ránk, hozzánk bármikor nyugodt szívvel fordulhatsz.

Garantáljuk, hogy a közös munkánk kezdetétől, ha bármikor segítségre van szükséged, hozzánk bármikor fordulhatsz, és mi a legjobb tudásunk szerint segítünk a megoldásban.

 

Garancia, hogy meghallgatunk minden helyzetben

Érdekes, hogy sok esetben ez sem természetes.

Nálunk az egyenrangú viszony eleve feltételezi, hogy a megbeszélések során mind a két félnek lehetősége van kifejteni a kérdését, észrevételét vagy épp az egyet nem értését. Hisszük, hogy egy egészséges szakmai vita előrébb juttathat mindenkit, mint egy megoldás, amit rákényszerítenek a másik félre.

Az itt felsorolt garanciák nem anyagi jellegűek, azokat az ajánlatunkba foglaltuk bele, ezek sokkal inkább azok az alapelvek és irányvonalak, amik a hozzáállásunkat a munkához meghatározzák, és a célunk arról, hogy milyen képet szeretnénk kialakítani magunkról bennetek, partnereinkben. 🙂 

 

Ha úgy érzed, hogy szeretnél jobban megismerni minket, és a vállalkozásodat egy magasabb szintre juttatni, akkor ne habozz, kattints a lenti gombra, és foglalj le egy konzultációt még ma!